Přihl÷ŷení

Kategorie

Klíīov÷ slova

repro mikrofon reproduktory sestava autozvuk soupravy soupravy studio

DIESELGAS - přidávání LPG do nafty

Dostupná možnost jak dosáhnout významných úspor při provozu vozidel s dieselovým motorem prakticky všech kategorií a úrovní jejich vyspělosti.

Mixování dvou paliv různých vlastností není ve světě žádná novinka. V Austrálii Kanadě ale i v Severní Americe je tento systém využíván v těžké dopravě již mnoho let. V Evropě se začal objevovat až v poslední době v souvislosti s dramatickým zvyšovaním cen pohonných hmot.

Přidáním správné dávky LPG(nebo i CNG) ve správný okamžik v každé pozici pracovního režimu dieselového motoru dochází k jiné kvalitě a účinnosti spalování směsi ve válcích. Rychlejší zapálení směsi a její mnohem účinnější prohoření se projevuje v lepší efektivitě využití spáleného paliva. V této souvislosti dochází k podstatnému zvýšení výkonu motoru(až 30%) díky němuž není nutné tolik šlapat na plynový pedál pro zachování stejných jízdních výkonů jako při spalování samotné nafty. Díky tomu jsou ve srovnatelném jízdním režimu snížené dávky nafty doplňovány levnějším LPG. Přidávaný plyn nepůsobí pouze jako náhrada paliva, ale funguje také jako katalyzátor hoření směsi. Díky tomu je při provozu na DIESELGAS o cca 50% nižší obsah pevných částic ve výfukových plynech oproti spalování samotné nafty. Tímto způsobem lze také dosáhnout značných úspor na PHM a to hlavně u nákladních vozidel, tahačů ale i stavebních strojů jako jsou bagry, buldozery, traktory apod.

GasShow Varšava 2013 - novinky z oblasti LPG a CNG



Více zde: http://www.diesel-gas.cz/

Dostupná možnost jak dosáhnout významných úspor při provozu vozidel s dieselovým motorem prakticky všech kategorií a úrovní jejich vyspělosti.

Mixování dvou paliv různých vlastností není ve světě žádná novinka. V Austrálii Kanadě ale i v Severní Americe je tento systém využíván v těžké dopravě již mnoho let. V Evropě se začal objevovat až v poslední době v souvislosti s dramatickým zvyšovaním cen pohonných hmot.

Přidáním správné dávky LPG(nebo i CNG) ve správný okamžik v každé pozici pracovního režimu dieselového motoru dochází k jiné kvalitě a účinnosti spalování směsi ve válcích. Rychlejší zapálení směsi a její mnohem účinnější prohoření se projevuje v lepší efektivitě využití spáleného paliva. V této souvislosti dochází k podstatnému zvýšení výkonu motoru(až 30%) díky němuž není nutné tolik šlapat na plynový pedál pro zachování stejných jízdních výkonů jako při spalování samotné nafty. Díky tomu jsou ve srovnatelném jízdním režimu snížené dávky nafty doplňovány levnějším LPG. Přidávaný plyn nepůsobí pouze jako náhrada paliva, ale funguje také jako katalyzátor hoření směsi. Díky tomu je při provozu na DIESELGAS o cca 50% nižší obsah pevných částic ve výfukových plynech oproti spalování samotné nafty. Tímto způsobem lze také dosáhnout značných úspor na PHM a to hlavně u nákladních vozidel, tahačů ale i stavebních strojů jako jsou bagry, buldozery, traktory apod.

 

GasShow Varšava 2013 - novinky z oblasti LPG a CNG



Více zde: http://www.diesel-gas.cz/